ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας καλέστε μας στο: 2271044102

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ: 2271044102), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@carouselshoes.gr

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΩ;

Ένα έχετε ξεχάσει το κωδικό σας, υπάρχει στην επιλογή της σύνδεσης σχετική ερώτηση «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» όπου με email θα ενημερωθείτε για τον νέο σας κωδικό.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ E-SHOP;

Οι τρόποι πληρωμής στις παραγγελίες σας διαμέσου του ιστότοπου carouselshoes.gr είναι οι εξής:
Στην Ελλάδα

  • Με πιστωτική κάρτα
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
    Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό κάνετε μεταφορά ή κατάθεση το ακριβές ποσό των χρημάτων στον ακόλουθο λογαριασμό

    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

    Αριθμός λογαριασμού:490/402196-74

    ΙΒΑΝ:GR1601104900000049040219674

    Όνομα: Μυλωναδάκη Αικατερίνη

    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    Αριθμός λογαριασμού:5702-025012-138

    ΙΒΑΝ:GR1001727020005702025012138

    Όνομα: Μυλωναδάκη Αικατερίνη

    Στη περίπτωση κατάθεσης να μας ενημερώσετε στο τηλέφωνο 2271044102 ή στο email: info@carouselshoes.gr στο οποίο θα πρέπει να αναφέρεται απαραίτητα το ονοματεπώνυμο σας και η απόδειξη κατάθεσης

  • Πληρώνετε με αντικαταβολή κατά την παραλαβή των προϊόντων στην διεύθυνση που θα μας υποδείξετε. Η πληρωμή γίνεται στο οδηγό της εταιρίας courier και το κόστος για Αθήνα και επαρχία είναι 2€.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή:
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να σας παρέχουμε κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.
Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας. Σε μία τέτοια περίπτωση, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω e-mail στο Email: info@carouselshoes.gr com είτε τηλεφωνικά στο 22710 44102

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΝLINE ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Carousel; ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΝ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ;

Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό προκειμένου να ψωνίσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Καλό είναι όμως, να γνωρίζετε ότι τα μέλη του carouselshoes.gr μπορούν:
A) να εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που θα πραγματοποιούν κάποια νέα παραγγελία.
B) Μπορούν να ενημερώνονται για τις νέες κινήσεις της εταιρείας.

ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ;

Η διαδικασία αγοράς στο carouselshoes είναι ιδιαίτερα απλή: στο κεντρικό μενού υπάρχουν οι διαθέσιμες κατηγορίες και υποκατηγορίες από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε αυτήν που σας ενδιαφέρει. Στην συνέχεια επιλέγοντας το είδος και την ποσότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι για την ολοκλήρωση της αγοράς.

ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Στην επιλογή “σύνδεση”, δημιουργείτε έναν νέο λογαριασμό με τα προσωπικά σας στοιχεία και σας επιστρέφεται επιβεβαιωτικό email για την εγγραφή σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στο email: info@carouselshoes.gr προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 22710 44102. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΝΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ;

Μπορείτε να συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών (Size Guide) που βρίσκεται σε κάθε σελίδα αγοράς προϊόντων.

ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για τις παραγγελίες στην Ελλάδα ο χρόνος αποστολής είναι εντός 2-3 εργάσιμων ημερών για Αθήνα και εντός 3-4 για επαρχία.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η WISHLIST («ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ»);

H Wishlist αποτελείται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε μια μελλοντική αγορά, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε. Από τη Wishlist μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι» ή και να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wishlist επιλέγοντας «Διαγραφή».

ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται ήδη σε όλες τις τιμές.